15 września 2013

Mebelki dla lalek

 












 
Podczas urlopowego, trochę deszczowego pobytu w Kudowie Zdroju odwiedziłam Muzeum Zabawek.Najbardziej zainteresowały  mnie mebelki dla lalek, które są bardzo dokładnymi miniaturami prawdziwych wnętrz. Gorąco zachęcam do dowiedzenia muzeum i przeniesienia się na chwilę w czasy naszych rodziców i dziadków.



Salonik z lat 60 i błękitne filiżanki (ok. 0,5 cm średnicy).



W tym miniaturowym wnętrzu rozczuliła mnie mysz wielkości ziarnka grochu.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Podobną kuchnię miała moja babcia, tylko garnki były trochę większe- te na zdjęciu mają ok. 1 cm średnicy. 
 
 
 
Jestem ciekawa czy pudełko z cygarami to autentyczna zabawka, czy raczej kolekcjonerski gadżet.
 

Serwis dla lalek jak prawdziwy, z wykonanymi ręcznie zdobieniami.

 

A jak będzie wyglądała gablotka z roku 2013 ? Kto był ostatnio w Ikei ten wie ;-). Mebelki poniżej to kopie mebli z aktualnej kolekcji.
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 




 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz